2005-01-24

Valg i Danmark - Betragtninger I.

Dansk

Så skal vi igen til urnerne! Sidst jeg stemte var jeg med til at ændre historie - i al beskedenhed... Jeg stemte selflølgelig på Pia Kjærsgaards Dansk Folkeparti, formentlig som en af meget få flygtninge. Mine danske venner med de rigtige (PC-) meninger vendte himmelvendt øjnene og på anden måde lod mig forstå at jeg var "afstumpet", "støttede had i Danmark", eller ligefrem kaldte mig "rasist". Rasist! Mig, som 20, snart 21!, år lever sammen med en "sort" kvinde, som har rejst og levet længere blandt de "sorte" end de fleste danskere...
Men som sagt, ændret vi sammen med Pia og Mogens Camre historien, og Danmark vil aldrig være den samme, naïve, ande-dams Danmark. Strømmen er dog ikke vendt, ikke engang stoppet, og antal af multi-kulti (dvs. 95% muslimer ) stiger stadigvæk, dog ikke med 10 %PA som under SocDem, "kun" 2.1%PA. (Tallene stammer fra Nyt fra Danmarks Statistik.)
Det mest positive er at ting som var "tabu" under SocDem og de Radikale kan man nu åbent diskutere og al snak om rasisme er forstummet (i det mindste i MSM!).
Det er formentlig mordet på Vincent van Gogh som åbnede øjne og "eliten" blev pludselig bange...

No comments: